سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

آقای نخست وزیر دوران دفاع مقدس!شما

 

کجا و معتمدآریا کجا؟

 

آقای موسوی! شما همواره سعی داشته‌اید در ظاهر خود را فردی مبادی آداب و اصول ارزشی نشان دهید، اما آن ادعا کجا و استفاده از فردی همچون معتمدآریا که مهم ترین مشکل سینمای ایران پس از انقلاب را حذف سکس و شراب می‌داند، کجا؟<\/h1>

به گزارش برنا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به موسوی، نسبت به حضور فاطمه معتمدآریا در فیلم تبلیغاتی وی به شدت اعتراض کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای میرحسین موسوی
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

هنگامی که قدم در عرصه حساس انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری نهادید، بسیاری شما را هندوانه سربسته‌ای می‌دانستند که رویکردتان آنچنان که باید، مشخص نیست، اما به مرور زمان این هندوانه سربسته، سر گشود و ماهیت خود را به همگان نشان داد.

در ابتدای حضورتان در عرصه، عده‌ای حتی گمان می‌کردند که شاید بتوان شما را یک اصولگرا به شمار آورد، اما رفته رفته با آشکار شدن اطرافیانتان مشخص شد که اوضاع نه چنین است که گمان می‌شود.

آقای موسوی! حضور اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب و به ویژه اعضای گروهک غیرقانونی نهضت آزادی و حتی برخی از سرکردگان گروهک غیرقانونی و غیردانشجویی علامه، به مثابه یک شوک به کسانی بود که گمان می‌کردند نخست‌وزیر زمان دفاع مقدس به اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی به طور کامل پایبند است.

برخی اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌ها مبنی بر جلسات شما با اعضای گروه‌های جدایی‌طلب نیز همچون آب‌سردی بود که بر پیکره همان اندک طرفداران میهن‌دوست شما ریخته شد و بی‌شک به واسطه این ارتباطات مشکوک، بسیاری از طرفداران اولیه خود را از نیز دست دادید.

اما آقای موسوی! آخرین اقدام حضرتعالی که موجب یأس مردم شریف، مسلمان، آزادی‌خواه و میهن‌دوست ایران از شما را فراهم کرد، حضور چهره‌ای همچون فاطمه معتمد‌آریا در فیلم تبلیغاتی شما بود.

آقای موسوی! شما که صیانت از حریم زنان را یکی از شعارهای تبلیغاتی خود قرار داده‌اید، آیا از طرز فکر و سابقه شخصی چون معتمدآریا اطلاع‌دارید که او را به عنوان یک زن مثلا الگو در فیلم تبلیغاتی خود به مقابل دوربین می‌برید؟

آقای موسوی! شما بزرگ ترین افتخار خود را نخست‌وزیری دوران دفاع مقدس می‌دانید و بارها و بارها نیز مشاهده شده است که شما و اعضای ستادتان به هر دری می‌زنید تا با استفاده از آبروی شهدا به خود اعتباری ببخشید، اما آن ادعاها کجا و استفاده از شخصی چون معتمدآریا در فیلم تبلیغاتی‌تان کجا؟

آقای موسوی! شما در اغلب سخنرانی‌هایتان برای تحریک احساسات مردمی، به آبرو و احترام فوق‌العاده شهدا در نزد مردم شهیدپرور ایران چنگ می‌‌زنید، اما از طرف دیگر برای جلب رأی برخی گروه‌های خاکستری، از فردی همچون معتمدآریا استفاده می‌کنید که در سال‌های گذشته فیلمی از وی درباره تمسخر شهید بزرگ جهان‌آرا و دفاع مقدس بیرون آمده است.

آقای موسوی! آن ادعا کجا و این رفتار شما کجا؟ آیا این کار شما توهینی آشکار به ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران نیست؟
آیا رسیدن به پست ریاست‌جمهوری آنقدر ارزش دارد که برای آن، بر همه سابقه خود در دوران دفاع مقدس خط بطلانی کشیده و آخرت خود را فدای برخی زرمداران و زورمدارانی می‌کنید که با به قدرت رسیدن شما، مجددا دستشان برای سوءاستفاده از بیت‌المال دراز می‌شود؟

آقای موسوی! شما همواره سعی داشته‌اید در ظاهر خود را فردی مبادی آداب و اصول نشان دهید، اما باز هم آن ادعا کجا و استفاده از فردی همچون معتمدآریا که مهمترین مشکل سینمای ایران پس از انقلاب را حذف سکس و شراب می‌داند، کجا؟

آقای موسوی! حال که نشان دادید، جنبه به قدرت رسیدن را ندارید، از شما خواهش می‌کنیم برای حفظ اندک اعتبار و آبرویی که از شما در نزد مردم باقی مانده است، عطای ریاست‌جمهوری را به لقایش ببخشید و بیش از این خود را در نزد مردم شهید‌پرور و انقلابی ایران خوار نکنید.

به نقل از روایت اصفهان.....

 

   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :36
کل بازدید : 622546
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ