دلم گرفته بود ...

از هتک حرمت به حرم عسگریین...

از ایام شهادت بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها.........

تازه با دیدن این عکسها غمها صدچندان شد..............

محمد خاتمی در سفر به ایتالیا، با چهار زن بیگانه دست داده است. فیلم این اقدام زشت خاتمی در سایت‌ها قرار گرفته و موج اعتراض‌ها را به سوی او برانگیخته است. وی تا کنون هیچ پاسخی درباره این اقدام غیرقابل توجیه نداده و حامیان وی نیز سکوت معناداری کرده‌اند و برخی نیز توجیهات غیرموجهی ارائه کرده‌اند.
حالا به این سخنان مقام معظم رهبری هم توجه کنید:

دشمنی‌ها با رییس‌جمهور به دلیل اظهار علاقه وی به ارزش‌هاست
ارزش‌هایی که امام منادی آن بود، آماج بزرگترین دشمنی‌ها از سوی جناح‌های مختلف داخلی و خارجی به ویژه استکبارگران قرار گرفته است... امروز در دولت جدید به رغم همه کارشنکی‌ها این ارزش‌ها سخن اول و حرف رایج شده و دولت صریحاً آن‌را بیان می‌کند و علت دشمنی‌ها چه کسانی که در داخل و چه در خارج هستند همین است که رئیس‌جمهور به طور صریح  به این ارزش‌ها اظهار عشق و علاقه می‌کند. در داخل نیز، برخی نگاه می‌کنند آنجایی که این ارزش‌ها پاس داشته می‌شود کجاست تا به آن حمله کنند و هر خط و حرکتی که علیه ارزش‌ها باشد این افراد آن‌را دوست دارند.
وحالا سخنان خود رئیس جمهور:
 «محمود احمدی‌نژاد» رییس‌جمهوری روز پنجشنبه در جریان آخرین سفر استانی خود به زادگاهش گرمسار رفت و سخنانش را چنین آغاز کرد: وقتی من وارد این شهر شدم از من پرسیدند چه احساسی داری؟ من نمی‌توانم احساس خود را بیان کنم. آدم وقتی به خانه خود می‌آید احساس برگشت یک ماهی به آب یا اقیانوس دارد که قابل وصف نیست. احمدی‌نژاد در ادامه گفت:

وقتی حرف از عدالت پیش می‌آید برخی افراد حرف‌های انحرافی می‌زنند وقتی می‌گوییم باید عدالت برپا باشد و امکانات عادلانه توزیع شود و همان‌طور که مردم فلان شهر از امکانات برخوردار هستند مردم روستاهای گرمسار هم برخوردار شوند می‌گویند این حرف‌ها را نزن خطرناک‌ است، توزیع فقر است و جلوی پیشرفت را می‌گیرد؛ ما می‌گوییم اتفاقا عدالت زمینه و عامل اصلی پیشرفت است. از کجا می‌دانید در روستایی که شما به حساب نمی‌آورید صدها جوان باشند که وقتی وارد میدان عمل شوند صدها تن از شما را در جیب خود می‌گذارند.

 رییس‌جمهور گفت: برخی بهانه‌های دیگر می‌آورند و می‌گویند عدالت خیلی سخت است و ما زورمان نمی‌رسد. چطور از دهان این قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت‌المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می‌مکد و به حساب و به جیب خود می‌ریزد و بستگان خود را متنفع می‌کند، چه‌طور جلوی او را می‌گیرید؟ او با تو برخورد می‌کند پس ول کن، سکوت کن. من می‌گویم خدا می‌فرماید ما به اندازه توان تلاش کنیم خداوند برکت می‌دهد.

 وی افزود: بعضی به ما نصیحت می‌کنند که فلانی چرا جلوی این قلدرها ایستاده‌ای فشار می‌آورند و علیه تو طراحی می‌کنند کمی کوتاه بیا، کمی لبخند بزن، کمی هم کف دست آن‌ها بگذار. پاسخ من روشن است. مردم به من رای دادند که دست این قلدرها را از بیت‌المال قطع کنم و اگر بنا باشد در مقابل تبعیض ساکت شوم این مسؤولیت یک ریال هم برای من ارزش ندارد. من اگر لباس سوپوری بپوشم و شهر شما را جارو بزنم صدها برابر برایم عزیزتر است تا این‌که سکوت کنم.