سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپین "یک میلیون امضا " برای توقف جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه در بحرین

 

خبرگزاری فارس: بر اساس قوانین سازمان ملل، در صورتی که یک میلیون امضا برای موضوعی جمع‌آوری شود، دبیر کل این نهاد بین‌المللی موظف به پیگیری این موضوع می‌شود.

به گزارش فارس، بر اساس قوانین سازمان ملل در صورتی که تعداد امضاهای یک کمپین به یک میلیون نفر برسد دبیر کل سازمان ملل موظف است که آن موضوع را پیگیری کرده و نسبت به آن اعلام موضع کند،‌در همین راستا برای توقف کشتار مردم بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه و عربستان سعودی،‌کمپینی ایجاد شده است تا بتوان این تعداد امضا را جمع آوری کرد.برای رای دادن باید به لینک زیر مراجعه کرد.

http://www.petitiononline.com/ssi2011/petition.htm
l

بعد از باز شدن این لینک، باید به انتهای صفحه رفته و بر روی گزینه click here to sign petition کلیک کرد. پس از باز شدن صفحه بعدی، در مستطیل اول نام و در مستطیل دوم آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) خود را وارد کنید. و نیازی به پر کردن دیگر مستطیل ها نیست، پس از آن بار دیگر بر روی گزینه sign petition باید کلیک کرد.

پس از باز شدن صفحه بعدی، حتما بر روی گزینه approve signature باید کلیک کرد تا رای دادن شما به ثبت برسد.

در ادامه ترجمه متن منتشر شده در این کمپین ارائه می‌شود:

"جناب آقای "بان‌کی مون " ‌دبیر کل محترم سازمان ملل متحد مستحضرید که نقض حقوق بشر توسط هر فرد وگروهی که صورت گیرد،محکوم است ، زیرا که علاوه بر سلب حقوق وآسایش انسانها ، به بی مبالاتی نسبت به اجرا واحترام به این حقوق منجرمی گردد وسکوت وبی اعتنایی در برابر نقض این حقوق باعث سرافکندگی در پیشگاه خداوند وملتها وتاریخ بشر خواهد شد.

کشتار وحشیانه شهروندان وغیرنظامیان بویژه زنان وکودکان بی دفاع کشورهایی نظیر بحرین، لیبی ویمن ناقض حق اولیه حیات ،حق تعیین سرنوشت وحق آزادی بیان است که ازجمله اساسی ترین حقوق ابناء بشرمی باشند ودر عرف ها ومعاهدات بین المللی نظیر اعلامیه جهانی حقوق بشروکنوانسیونهای بین المللی مورد تاکید قرار گرفته اند.

آن چه امروزه در این کشورها در حال روی دادن است بوضوح مصداق بارز نقض این گونه حقوق انسانهاست که عناوین مجرمانه آن را می توان درموارد مختلف کنوانسیونهای چهارگانه ژنو جستجو نمود.

این نقض فاحش حقوق بشر و سلب حیات وآزادی انسانهای مظلوم،مستلزم توجه جدی وفوری سازمان ملل متحد وتمامی اعضای جامعه بین المللی می باشد ،که با چنین روندی اگر خود آنها روزی در معرض چنین اتفاقی قرار گیرند چه دفاعی خواهند داشت.
پر واضح است که افتخار یا ننگ تمامی این اتفاقات جهانی این مقطع از زندگی بشر ،در تاریخ به نام این سازمان وعلی الخصوص در کارنامه دوران مسئولیت جنابعالی ثبت خواهد شد.

از این رو ما آزاد یخواهان سراسر جهان در حمایت از صیانت ابتدایی ترین حقوق بشر ،از جنابعالی به عنوان دبیر کل سازمان ملل ،که مرجع اصلی نظارت براجرای اسناد ومعاهدات بین المللی حقوق بشرمی باشید،در این برهه حساس از تاریخ زندگی بشراین مسئولیت بزرگ وسرنوشت ساز را برعهده دارید ،مصرانه خواهان پیگیری واجرای مفاد ذیل می باشیم :
1) مداخله سریع وقاطع جهت توقف فوری وبی قید وشرط کشتار بی رحمانه مردم؛2) اخراج مداخله گران بیگانه اعم از نظامی وغیر نظامی از کشورهای مذکور؛3) فراهم آوردن مقدمات وشرایط لازم ،جهت تعیین سرنوشت این کشورها بدست ملت هایشان.
به امید آنکه سازمان ملل،سازمان مدافع ملتهای در بند و رنج دیده از جور ظالمان ومستکبران باشد . "


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 621968
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ