سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرستار بیست و پنج ساله سمنانی براثر برق گرفتگی جان سپرد

خبرگزاری فارس: پرستار بیست و پنج ساله سمنانی به علت بی توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی سمنان، دیروز براثر برق گرفتگی جان سپرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ساعت ده صبح روز گذشته یکی از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین ع سمنان به نام - سمیه بیانی- که تنها بیست و پنج سال سن داشت، به علت بی توجهی مسوولان دانشکاه علوم پزشکی در امور فنی و برقرسانی خوابگاه، هنگام حمام کردن در خوابگاه شهید معیری سمنان دچار برق گرفتگی شد و پس از چند ساعت تحمل درد و رنج، نیمه شب جان سپرد.
همسر این پرستار که خبرنگار فارس در سمنان نیز هست، در بیان جریان وقوع این سانحه تاسف بار گفت: به گفته همکاران همسرم، دقائقی از رفتن وی به داخل حمام نگذشته بود که صدای فریادی در خوابگاه به گوش رسید و همه کارکنان بیمارستان به سرعت در محل جمع شدند.
- علی رضا ع- افزود: یکی از همکاران همسرم هنگام دیدن وی بر روی زمین قصد کمک داشت که به محض دست زدن به مرحوم، او نیز دچار برق گرفتگی شد.
وی تصریح کرد: وقوع سانحه به سرعت به نگهبان خوابگاه اطلاع داده شد اما اتصال برق هم چنان برای دقائق زیادی ادامه داشت تا این که همسرم را بالاخره از طریق آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمیه سمنان انتقال دادند.
همسر این پرستار گفت: پزشکان پس از معالجه اولیه، مصدوم را به بخش آی. سی. یو منتقل کردند که در نهایت به علت وارد شدن صدمات وارده به مجراهای مغزی و نرسیدن اکسیژن به مغز همسرم، وی در ساعت سه صبح دار فانی را وداع گفت.
او گفت: پس از پیگیری موضوع، ماموران آتش نشانی در بازدید از صحنه حادثه اعلام کردند که فن تهویه داخل حمام دچار اتصالی شده و این اتفاق روی داده است.
به گفته وی، گزارش نهایی رخداد این سانحه به دستگاه قضائی ارسال شده است و با دستور قاضی پرونده، هم اکنون مراحل بررسی بیشتر و شناسایی متهمان در دست انجام است.
همسر این پرستار تصریح کرد: نیروهای حراستی دانشگاه علوم پزشکی سمنان حتی به ماموران آگاهی سمنان نیز اجازه ورود به محل سانحه وعکس برداری از محل را ندادند که نهایتا به دستور مقام قضائی ماموران موفق به اخذ گزارش نهایی و بازرسی از صحنه شدند.
او گفت: مسوولان دانشجوئی دانشگاه از زمان وقوع این سانحه تاکنون حتی یک بارهم در محل حاضر نشدند تا در جریان واقعه قرار گیرند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان سمنان نیز امروز در محکوم کردن این واقعه در مقابل این دانشگاه، استانداری سمنان و دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان تجمع کردند.
آنها به خبرنگار فارس در سمنان گفتند: از ماه ها پیش بارها به مسوولان دانشگاه و سرپرستان خوابگاه گفته بودیم که سیم های برق خوابگاه دارای اتصالی است و هنگامی که به شیرهای آب دست می زنیم برق ما را می گیرد اما تاکنون هیچ اقدامی برای تعمیر آن نشده است.
پیگیری خبرنگاران و مسوول خبرگزاری فارس در استان سمنان برای گفت و گو با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز به رغم اصرار فراوان بی نتیجه ماند.
گفتنی است: خبرگزاری فارس در سمنان از ماه ها پیش طی دو گزارش مکتوب از نابه‌سامانی های موجود در خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داده بود که مسئولان دانشگاه قول برطرف کردن آن را داده بودند.


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 622000
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ