سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع بی نظیر رهبری از احمدی نژاد

ما که یه همچین طرفداری و دفاع از دولت رو از طرف مقام معظم رهبری در مورد هیچ کدام از دولت ها ندیدیم اگه کسی دیده مارو هم خبر کنه. واقعا این طرفداری در این دولت بی نظیر بوده.فکر نمیکنم اونایی که با انقلاب هستند و رهبر رو قبول دارن توی این انتخابات پاشون بلرزه مگر اینکه……  بگذریم در این قسمت مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری است راجع به دولت نهم و شخص دکتر احمدی نژاد.

 

دلبسته کامل به ارزش‌های اسلامی

خوشبختانه یک دولت‌مردمی و پایبند به ارزش‌های دینی هم سرکار است. خود رئیس‌جمهور با شیوه و منش‌مردمی، با ساده‌زیستی، با دلبستگی کامل به ارزش‌های‌اسلامی، باشجاعت‌واعتمادبه‌نفس، درمیدان کاروتلاش است. اجزای دولت و خود رئیس‌جمهور، کمربسته خدمت به مردم، مشغول کار هستند. ابتکار عمل را ـ هم در مسایل‌ کشور و هم در مسایل بین‌المللی ‌ـ در دست دارند. رئیس‌جمهور، اهل‌کار، اهل‌ابتکار، اهل‌خدمت، اهل‌عمل، وارد میدان و خسته‌ نشو است. در شاخص‌های گوناگون کشور هم در همه جا نشانه پیشرفت را ملاحظه می‌کنیم. این گزارش که چند هفته قبل رئیس‌جمهور محترم از وضع کشور، مسائل اقتصادی و غیره دادند مورد تأیید مراکز بین‌المللی است. در مسئله تورم، مسئله نرخ‌بیکاری و زمینه مبارزه با فساد… البته تبلیغاتی انجام می‌گیرد. چندی پیش، رئیس جمهور محترم از مطبوعات گه کرد که بدگویی می‌کنند، بددهنی می‌کنند، لجن‌پراکنی می‌کنند و بعضی از مطبوعات اعتراض کردند. من معمولاً مطبوعات را می‌بینم. من حق را به رئیس جمهور دادم، من معتقدم ـ نمی‌گویم همه‌ی مطبوعات ـ بعضی از مطبوعات نه این که انتقاد می‌کنند ـ انتقاد ایرادی ندارد ـ بی‌انصافی می‌کنند. ??/?/??

 

دانستن قدر این نعمت

مسئولان دولت به معنای حقیقی کلمه شبانه‌روز در حال مجاهدت هستند و با برنامه‌ریزی، اقدام و پی‌گیری، اهداف نظام و مردم را دنبال می‌کنند که باید این نعمت را شناخت و قدر دانست. ?/??/??

 

جهت‌گیری دینی و ارزش‌گرایی انقلابی

من از دولت حمایت می‌کنم. از همه‌ی دولت‌های بر سر کار و منتخب مردم حمایت کردم، بعد از این هم همین خواهد بود؛ از این دولت هم به طور خاص حمایت می‌کنم. این حمایت، بی دلیل و بی حساب و کتاب نیست. اولاً جایگاه دولت در نظام جمهوری اسلامی و در نظام سیاسی کشور ما جایگاه بسیار مهمی است، ثانیاً بیشترین مسئولیت‌ها را دولت بر دوش دارد؛ بعد هم این جهت‌گیری‌های دینی و این ارزش‌گرایی انقلابی و اسلامی خیلی ارزش دارد. سخت‌کوشی، تلاش فراوان، ارتباط با مردم، سفرهای استانی، جهت‌گیری عدالت‌ورزی، این‌ها خیلی قیمت دارد و من قدر این کارها را می‌دانم. من به خاطر این چیز‌ها از دولت حمایت می‌کنم. ?/?/??

 

خنثی‌سازی نقشه دشمن

دشمنان می‌خواهند مردم به دولت، که مسئولیت اداره امور کشور را دارند، بی‌اعتماد باشند، سعی کنید این نقشه دشمن را خنثی کنید. ?/?/??

 

دولت‌مکتبی، وفادار و هوادار ارزش‌های اسلامی

دشمن طبق نقشه‌های خود در نظر دارد کشور را از نظر اقتصادی عقب نگه دارد. برای این که دولت را که دولتی مکتبی و وفادار و هوادار ارزش‌های اسلامی است، ناکارآمد و نالایق و بی‌کفایت جلوه بدهند. ??/?/??

 

مانع‌تراشی دشمن

همانگونه که در آغاز سال اعلام شد، دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن دولت مکتبی و حامی ارزش‌های اسلامی در پیشرفت اقتصادی کشور مانع‌تراشی می‌کند؛ که بسیج دانشجویی می‌تواند با کمک به افزایش کارآمدی دولت این نقشه را خنثی کند. ??/?/??

 

ارزش‌های امام و انقلاب، سخن‌اوّل و حرف‌رایج

امروز در دولت جدید به رغم همه‌ی کارشکنی‌ها، این ارزش‌های امام و انقلاب سخن اول و حرف رایج شده و دولت صریحاً آن را بیان می‌کند و علت دشمنی‌ها چه کسانی که در داخل و چه در خارج هستند همین است که رئیس جمهور به طور صریح به این ارزش‌ها اظهار عشق و علاقه می‌کند. در داخل نیز برخی نگاه می‌کنند آن‌جایی که این ارزش‌ها پاس داشته می‌شود کجا است، تا به آن حمله کنند و هر خط و حرکتی که علیه ارزش‌ها باشد این افراد آن را دوست دارند. اردیبهشت ??

 

کار خوب و برجسته

سفرهای استانی بسیار کار خوب و برجسته و لازمی بود، و من واقعاً تعجب می‌کنم که بعضی‌ها چطور کاری را که این جور واضح است که خوب است، انکار می‌کنند و زیر سؤال می‌برند. ?/?/??

 

افق روشن

امروز بحمدا… افق روشنی جلوی چشم مردم وجود دارد. این که نامزدی از دل مردم حرکت کند، بدون این که به بخش‌های قدرت متصل باشد، بتواند با مردم حرف بزند، آرای مردم را جلب کند. حزبی دنبال او نباشد، جریان‌های سیاسی دنبال او نباشند، مردم خودشان فکر کنند و انتخاب کنند در کمتر جایی از دنیا دیده می‌شود؛ این متعلق به شما مردم است، این یک نو شدن است، یک روز نو و یک افق جدید است، این بحمدا… در کشور ما رخ داده است. ??/?/??

 

دولت حرکت و اقدام

یک خصوصیّت این است که این دولت، واقعاً یک دولت کار است؛ دولت حرکت و اقدام است. انرژی و نشاط کار این دولت، یک امر برجسته است. الحمدا… شما از سال اوّل همین‌جور حرکت کردید، الان هم با این که سه سال از عمر این دولت گذشته، انسان احساس می‌کند که تحرک و نشاط و فعالیّت و اقدام در این دولت محسوس است‌ـ یعنی کاهش پیدا نکرده، افت پیدا نکرده‌ـ این خیلی چیز با ارزشی است. ?/?/??

 

گفتمان دولت، گفتمان امام و انقلاب

خصوصیت و امتیاز دوم که در این دولت هست، شعار و گفتمان کلی این دولت است که منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمان‌های انقلاب است، این خیلی چیز با ارزشی است. این را هیچکس نمی‌تواند نادیده بگیرد. هر دلبسته‌ی به انقلاب، این را قدر می‌داند، هر کسی که پیشرفت کشور را با هدایت انقلاب و با کارگردانی انقلاب تصور می‌کند، باید این را قدر بداند. ?/?/??

 

انتقاد یا تخریب

آدم متأسفانه می‌بیند چیزهایی که به نام انتقاد از دولت و نقادی دولت، امروز گفته می‌شود، شکل همین تخریب را دارد، یعنی انکار امتیازات، قبول نکردن برجستگی‌ها و کارهای خوب، و درشت کردن و برجسته کردن ضعف‌ها. ?/?/??

 

اعاده‌ی عزّت ملّی

مسئله‌ی اعاده‌ی عزّت ملّی و ترک انفعال در مقابل سلطه و تجاوز و زیاده‌طلبی سیاست‌های دیگران و ترک شرمندگی در مقابل غرب و غربزدگی را هم انسان در این دولت احساس می‌کند؛ عزّت ملّی و استقلال حقیقی و معنوی از اینجا حاصل می‌شود. ?/?/??

 

شعار عدالتخواهی

عدالت‌خواهی در این دولت پررنگ شد. شعار عدالت‌خواهی به صورت جدّی بر روحیه‌ی مسئولان، دولتمردان و برنامه‌ها، پرتو افکند. ?/?/??

 

گفتمان دولت

گفتمان دولت این‌هاست؛ به طور خلاصه : زنده کردن و بازسازی برخی خصوصیّات جوهری انقلاب و منطق امام و مقابله با کسانی که می‌خواستند این ارزش‌ها و این مفاهیم اساسی را منسوخ کنند، یا از بین ببرند، یا ادعا می‌کردند که منسوخ شده و از بین رفته، این چیز با ارزشی است. ?/?/??

 

امتیاز مردمی و خاکی بودن

امتیاز سوّم هم روحیه‌ی مردمی و خاکی این دولت است، این هم خیلی با ارزش است، این را قدر بدانید.

… این وظیفه بنده هم هست، وظیفه‌ی همه هم هست. اگر چنانچه این خصوصیّات را در مجموعه‌ی دولت کنونی قدردانی نکنیم و تشکر نکنیم، طبعاً خدا را خوش نمی‌آید. ?/?/??

 

تلاش برای کوبیدن دولت

… الان شما اگر رسانه‌های دنیا و حرف‌های محافل خبری دنیا و محافل سیاسی دنیا را نگاه کنید، می‌بینید همه‌شان ـ واقعاً مثل جنگ احزاب‌ ـ دست به دست هم داده‌اند و دارند فشار می‌آورند که این دولت را بکوبند. ?/?/??

 

انگیزه خط تخریب داخلی

انگیزه‌های خط تخریب داخلی هم یک طیف وسیعی است و نمی‌شود انسان همه را به یک چوب براند: بعضی‌ها واقعاً خبری ندارند ـ یعنی مغرض نیستند، اطلاعاتشان کم است و بر اثر بی‌اطلاعی چیزی می‌گویند. بعضی‌ها غرض‌های شخصی و غرض‌های سطحی دارند. بعضی‌ها غرض‌هاشان، غرض‌های عمقی است؛ یعنی با نظام مسئله دارند، کینه‌ی امام در دلشان است و حرف‌های امام را یا از اوّل قبول نداشتند یا حالا قبول ندارند ـ آن‌هایی که از این حرف‌ها رو برگرداندند و پشیمان‌شده‌ها و برگشته‌ها ـ این‌ها یک طیف‌ وسیعی از انگیزه‌هاست. لیکن بالأخره محصول و جمع‌بندی‌اش همین تهاجم‌ها و پنجه‌زدن‌ها و لجن‌پراکنی‌هاست که وجود دارد. ?/?/??

 

غرض‌ورزی علیه دولت

این فضای بی‌بندوباری در حرف زدن، در اظهارات علیه‌دولت، علیه‌کی، به‌ خاطر اغراض، این‌ها چیزهائی ‌نیست‌ که‌ خدای‌ متعال از این‌ها به ‌آسانی بگذرد. ??/?/??

 

دولت مردمی

اشرافی‌گری و گرایش به اشرافی‌گری، یک ضد ارزش بود در انقلاب؛ یعنی افرادی در سطوح مختلف بودند که از این که به اشرافی‌گری، نسبت داده‌ شوند، یا از آن‌ها چیزی دیده‌شود که‌جزو‌خصوصیات اشرافی‌گری باشد به شدّت اجتناب می‌کردند. مسئولان کشور در درجه اوّل متعهد به این قضیّه هستند و باید باشند. این به تدریج ضعیف شد. امروز خوشبختانه همان موج ضدارزش کردن اشرافی‌گری بحمدا… وجود دارد. یعنی دولت، مسئولان دولتی ساده‌زیستند، مردمی هستند و این خیلی فرصت خوبی است. نعمت بزرگی است. این یکی از شاخص‌هاست. ??/?/??

 

رئیس‌جمهور انقلابی، متعهد، کارآمد و شجاع

امروز هم که بحمدا… رئیس جمهور انقلابی، متعهد، کارآمد، فعال و شجاع هم جزو دانشجویان این دانشگاه و هم جزو اساتید این دانشگاه (علم و صنعت) بوده (است). ??/?/??

 

همراهی با دولت

باید با دولت همراهی کرد و نباید دولت اصول‌گرای معتقد به مبانی انقلاب و به شدت در حال تحرک و خدمت به مردم تضعیف شود. ?/?/??

 

دولت در مسیر صحیح

در سی سال اخیر ، حتی یک روز نبوده است که مشکلات، ملت و مسئولان را راحت گذاشته باشد، امّا پیشرفت‌های بالاتر از حد متعارف و گاه باورنکردنی، نشان می‌دهد که در ساختار نظام اسلامی، ملّت و دولت با امتزاج فکری ،عاطفی و اجتماعی، در مسیری صحیح حرکت می‌کنند و توانایی حل هر مشکلی را در حال و آینده دارند. ??/??/??

 

اراده‌های کارآمدتر

البته این حرف درست است که آغاز برخی از این طرح‌ها در دهه‌های اخیر بوده است، اما نباید فراموش کرد که برای به ثمر رسیدن کارهای بزرگ، برخی اراده‌ها کارآمدتر و بعضی همت‌ها نافذتر هستند. ??/??/??


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :15
کل بازدید : 622492
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ