سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع بی نظیر رهبری از احمدی نژاد

ما که یه همچین طرفداری و دفاع از دولت رو از طرف مقام معظم رهبری در مورد هیچ کدام از دولت ها ندیدیم اگه کسی دیده مارو هم خبر کنه. واقعا این طرفداری در این دولت بی نظیر بوده.فکر نمیکنم اونایی که با انقلاب هستند و رهبر رو قبول دارن توی این انتخابات پاشون بلرزه مگر اینکه……  بگذریم در این قسمت مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری است راجع به دولت نهم و شخص احمدی نژاد. 

 

 

مدیری شایسته و دانشمند

ملّت با اکثریتی قاطع شخصی انقلابی و دانشمند و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌های گوناگون را به سمت ریاست جمهوری برگزیده است. ??/?/??

 

پایبند به اسلام و آرمان‌های انقلاب

سخن صریح و قاطع و صادقانه ایشان در تعهّد به خدمتگذاری و رفع‌ محرومیّت و مبارزه با فساد و لحن افتخارآمیز ایشان در پایبندی به اسلام و آرمان‌های ‌انقلاب که با منش‌مردمی و ساده‌زیستی همراه بود، دل‌ها و آرای مردم را متوجّه ایشان (آقای‌احمدی‌نژاد) کرد. ??/?/??

 

عدالت، توجّه به حقوق آحاد مردم

بعضی می‌خواهند با عنوان تندروی، عدالت را متهم و محکوم کنند. عدالت، تندروی نیست، حق‌گرایی است؛ توجه به حقوق آحاد مردم است. جلوگیری از ویژه‌خواری است. جلوگیری از تجاوز و تعدّی به حقوق مظلومان است. در یک کشور کسان زیادی پیدا می‌شوند که اگر دستگاه مسئول قانونی به مدد آن‌ها نشتابد، در امواج درگیری‌های گوناگون لگدمال می‌شوند. وظیفه دولت عدالت محور، توجّه ویژه به قشر محرومان است. عدالت را نباید تندروی و مخالفت با شیوه‌های علمی دانست. با استفاده از شیوه‌های عالمانه و با تدبیر می‌توان عدالت را در جامعه مستقر کرد. ??/?/??

 

کار مهم عدالت‌محوری، شعاراصلی رئیس‌جمهور

یکی از شعارهای دولت، عدالت است. عدالت یقیناً محور انقلاب بود، در این شکی نیست، هیچ دولتی هم از اوّل نیامده صریحاً بگوید من نمی‌خواهم طبق عدالت رفتار کنم؛ لیکن من باید از آقای احمدی نژاد تشکر کنم که ایشان کار جدیدی کردند؛ عدالت محوری را به عنوان یک شعار گذاشتند وسط، این کار خیلی بزرگی بود. وقتی که ایشان تبلیغات انتخاباتی می‌کردند، به افراد خانواده خود می‌گفتم اگر آقای احمدی‌نژاد رأی هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محوری را مطرح کرد، نگذاشت به فراموشی سپردن این شعار بشود یک سنّت. این شعار مطرح شد و ذهن‌ها را به خودش متوجه کرد. خوشبختانه مردم هم فهمیدند، خواستند، دوست داشتند و رأی دادند. این کار، کار مهمی است، بنابراین عدالت محور بودن این دولت حرف بزرگی است. طرح این شعار به عنوان محور حرکت دولت یک کار جدید است؛ خودش یک تحول است، به این پایبند باشید. ?/?/??

 

خدمت خستگی ناپذیر

دولت جدید شاخصه‌اش عبارت است از: تصمیم قاطع بر خدمت خستگی ناپذیر به مردم، به میدان آوردن همه توان خود و پررنگ کردن هدف‌های بلند انقلاب. این‌ها مشخصه‌های این دولت است. این دولت با تکیه بر شعارهای انقلاب و شعارهای امام بزرگوار، بر آن است که همه توان خود را به میدان بیاورد؛ با همه‌ی وجود کار کند؛ گره‌های زندگی مردم را باز کند؛ زیرساخت‌های کشور را هرچه زودتر و هرچه بهتر و جامع‌تر به وضعیّت مطلوب برای پیشرفت‌های آینده بسازد و در عرصه بین‌المللی بر استقلال ملی و عزّت ملت ایران تکیّه کند. می‌بینیم و حس می‌کنیم که این دولت بنا دارد عزّت و استقلال ملّی را آن‌چنان که در شأن ملّت ایران است، حفظ کند. ?/?/??

 

دولت کار و خدمت

خدا را شکر می‌کنیم که این دولتی که اکنون سر کار است، دولت کار است، دولت کار، دولت خدمت، ملّت هم همین را می‌خواهد؛ مردانی که آستین را بالا بزنند، کمرخدمت به این مردم را ببندند. ?/?/??

 

نعمت بزرگ وجود دولت اصولی

یکی از نعمت‌های خیلی بزرگ، همین دولتی است که با شعارهای اصولی بر سر کار آمده است، که شعارهای اصولی بدهد و با این شعارها بر سر کار بیاید، این از نعمت‌هایی است که باید آن را شکر کرد. ??/?/??

 

دولت اصول‌گرا

این دولت به عنوان یک دولت “اصول‌گرا ” شناخته شده و رفتار و تلاش هم که تا امروز نشان داده و آن‌چه در عمل و قولش منعکس شده، همین اصول‌گرایی را نشان می‌دهد؛ که انشاءا… خود همین برای کشور و شما برکاتی خواهد داشت. ?/?/??

 

فریاد عدالت، گفتمان مسلط

مردم تشنه‌ی عدالت، تشنه‌ی مبارزه با فساد و تشنه‌ تمسک به اصول‌ انقلاب بودند، که وقتی دیدند یک‌ نفر صادقانه این شعارها را سردست گرفته و مطرح ‌می‌کند، حول‌محور او جمع‌شدند. خود این نعمت‌ بزرگی است که این تفکر به صورت یک گفتمان مسلّط درجامعه درآمد و همچنان ادامه‌دارد و بعد از روی‌ کارآمدن این ‌دولت، بحمدا… تقویت هم شده ‌است. ?/?/??

 

کارهای خوب حوزه‌ی اقتصادی

… نکته دیگر هم کارهای خوبی است که در زمینه اقتصاد انجام‌گرفته، مثل سهام‌عدالت، ادامه طرح‌های نیمه‌تمام، نوع عدالت در ارایه‌ی تسهیلات بانکی، صندوق مهررضا و امثال این‌ها … محتوا و فواید این کارها را با شکل صحیح برای مردم بیان کنید. ?/?/??

 

آرزوهای ما، رسیدگی به مناطق محروم

من آنچه که درباره‌ی وضع کنونی کشور می‌توانم به شما آقایان محترم عرض بکنم این است که بحمدا… و حسن‌توفیق، وضع‌عمومی‌کشور در همه‌ی بخش‌ها رو به ‌جلو و پیشرفت است. مبادا بعضی از محاسبات موقتی یا بعضی از پدیده‌های‌ کوتاه‌مدت و موقت، ما را از نگاه بلند مدت نسبت به آنچه که وجود دارد غافل کند و دور بیندازد. نه، ما حقیقتاً رو به جلو و به سمت اهداف انقلاب حرکت کرده‌ایم و الان در کشور آنچه که واضح و محسوس است شتاب گرفتن فعالیت‌های سازنده‌ کشور است. و انصافاً مسئولان ‌کنونی در حرکت به سمت کارهای‌لازمی که برای کشور متصور است، باشتاب، باحرکت‌سریع و بدون تفویت‌فرصت دارند حرکت می‌کنند. جهت‌گیری‌ها و هدف‌گیری‌هایشان هم درست است … رسیدگی به مناطق محروم و مناطق دور دست، این‌ها جزو آرزوهای ماست. در مجموعه‌ی کسانی هم که امروز در دولت و قوه‌ی مجریه مشغول فعالیت‌ هستند، انسان مشاهده می‌کند که ذهن‌های باز، فعال و نگاه‌های عالمانه در بین آن‌ها زیاد است، انسان دارد مشاهده می‌کند و می‌بیند. ذهنیّت منطقی، متکی به نگاه علمی دور از مسامحه‌کاری در محاسبه وجود دارد. دارند فکر می‌کنند، کار می‌کنند، بررسی می‌کنند و بی‌وقفه اقدام می‌کنند و حرکت می‌کنند. این خیلی مغتنم است. یک مجموعه جوان، پرنشاط و تازه نفس وارد میدان شده‌اند و دارند خوب کار می‌کنند. من می‌شنوم و می‌بینم تبلیغاتی که از اطراف، علیه جهت‌گیری‌های کنونی وجود دارد. این جلوی چشم ماست. واقعیت این است که عرض کردیم. در همه‌ی زمینه‌ها به معنای حقیقی کلمه دارد کار انجام می‌گیرد. آن هم کار خوب… ابتکار عمل هم در بسیاری از مسائل جهانی در دست نظام جمهوری اسلامی است. ?/?/??

 

درخور تحسین و ستایش

دولت با جدیّت و تلاش خوب، کار پرحجم و متکی به محاسبه انجام می‌دهد، حالا گیرم که در فلان مسئله اقتصادی ممکن است نظری داشته باشد که با نظر فلان کارشناس یکسان نباشد. خوب نباشد. این از اهمیت و ارزش کار دولت نمی‌کاهد. امروز هم دارند می بینند، ما هم داریم می بینیم و دیگران هم شاهدند که حجم کار متراکمی که دولت انجام می‌دهد، انصافاً درخور تحسین و ستایش است. کار خیلی خوبی است. انتقادهای غیرمنصفانه نشود. در درجه‌ی اول همه باید به دولت و به دستگاه‌های دیگر کمک کنند. ??/?/??

 

تحقق آرزوی دیرینه

خوشبختانه سرکشی دولت و رئیس جمهور و وزرای محترم به مناطق مختلف کشور آن آرزوی دیرینه ما را به نحو احسن برآورده کرده است. ??/?/??

 

دولت با نشاط و چابک

این دولت، دولت با نشاط، چابک، فعال، دلسوز، دلبسته به منافع و خواسته‌های مردمی، وسط میدان و صحنه‌ است. هر مقداری که امکانات دولت اقتضاء بکند، یقیناً عمل خواهد کرد. ??/?/??

 

هدف‌های انقلاب

شاید بتوانیم بگوئیم امروز همّت مسئولان دولتی در پیمودن راه‌های طولانی و دشوار به سمت هدف‌های انقلاب، از دوران‌های گذشته بیشتر است. ??/?/??

 

 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 621974
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ