سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نویسنده: امید حسینی

 

 آقای هاشمی رفسنجانی امروز یک گام دیگر برای حذف تاریخی خود از معادلات سیاسی کشور برداشت.

 

وی چند روز پس از مناظره تاریخی احمدی‌نژاد و موسوی و افشای نقش موثر وی در هدایت مخالفان دولت، در نامه‌ای سرگشاده به مقام معظم رهبری، خط‌ و نشان‌های معناداری کشیده که جا دارد همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب آنرا به دقت مورد توجه قرار بدهند و راه را برای اقدامات بعدی ایشان ببندند.

 

لحن نامه وی قابل تامل و به خوبی نشان دهنده‌ی نیات ایشان است! از نکات قابل تامل نامه هاشمی رفسنجانی به رهبری، تشبیه شرایط کنونی کشور به حوادث پس از انقلاب و تشبیه احمدی‌نژاد به بنی‌صدر است!

 

هاشمی رفسنجانی همچنین در این نامه گوشه‌هایی از اقدامات و آرزوهای خود را برای نابودی دولت نهم برملا کرد. وی برای چندمین بار به صراحت اعتراف کرده است که مخالف روی کارآمدن مجدد دولت احمدی‌نژاد است و حتی این نکته را به رهبر انقلاب هم یادآوری کرده!

 

هاشمی همچنین با لحنی تهدیدآمیز نوشته است:«بر فرض اینکه اینجانب صبورانه به مشی گذشته ادامه دهم، بی‌شک بخشی از مردم و احزاب و جریانها این وضع را بیش از این بر نمی‌تابند و آتش‌فشانهایی که از درون سینه‌های سوزان تغذیه می‌شوند، در جامعه شکل خواهد گرفت که نمونه‌های آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدانها، خیابانها و دانشگاهها مشاهده می‌کنیم!»

 

وی سپس مطابق معمول و با لحنی طلبکارانه، خواستار برخورد نظام و رهبری با احمدی‌نژاد شد و پیشاپیش عدم برخورد با رییس‌جمهور را به معنای عدم پیروی از نظام مقدس اسلامی تلقی کرد!

 

هاشمی رفسنجانی همچنین در پایان برای رهبر انقلاب خط و نشان کشیده که باید برای رفع فتنه اقدام کند!

 

اگر به دقت نامه آقای هاشمی رفسنجانی را بخوانیم، متاسفانه چیزی جز طلبکاری ایشان از نظام و رهبری و مردم به ذهنمان نمی‌رسد. البته هیچکس منکر زحمات و نقش برجسته آقای هاشمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیست، اما ایشان حق ندارد انتقاد از عملکرد خود و فرزندانش را مساوی با زیر سوال رفتن انقلاب و امام بداند و در نامه‌ای اینچنین برای دیگران خط و نشان بکشد و جوری وانمود کند که نظام و انقلاب و امام زیرسوال رفته است.

 

در این شرایط همه دلسوزان باید با حضور آگاهانه خود، راه را بر هرگونه سو‌استفاده احتمالی و جنگ روانی و فشارهای  پشت پرده عناصر فرصت‌طلب ببندند و مانع از قدرت‌نمایی آنها شوند.

 

اگر امروز آقای هاشمی رفسنجانی با شنیدن صدای احمدی‌نژاد در سیمای جمهوری اسلامی ایران عصبانی می‌شود و آنرا خلاف واقع ، خلاف شرع و قانون می‌داند، بهتر است به اتفاق فرزندان خود سری به گوشه و کنار کشور بزند و از نزدیک با خواست و اراده ملت آشنا شود!

 

و یقینا همین مردم هستند که با آرای قاطع خود در انتخابات، بهترین جواب را به آقای هاشمی خواهند داد. ان‌شاءالله

 

پی‌نوشت: جا دارد که این روزها همه دوستان ، بار دیگر متن سخنرانی مقام معظم رهبری در سال 75 را  بخوانند. رسالت خواص! : اگر خواص، در هنگام خودش، کاری را که لازم است، تشخیص دادند و عمل کردند، تاریخ نجات پیدا می‏کند و حسین بن علی‏ها به کربلاها کشانده نمی‏شوند.

 

 

مقام معظم رهبری در دیدار پاسداران و نیروى انتظامى 6 بهمن 1371: بعد از آن‌که اسلام، اشرافیت را قلع و قمع کرده بود، یک طبقه اشراف جدید در دنیاى اسلام به وجود آمد. عناصرى با نام اسلام، با سِمتها و عناوین اسلامى – پسر فلان صحابى، پسر فلان یار پیغمبر، پسر فلان خویشاوند پیغمبر. وقتى مى‌گوییم فاسد شدن دستگاه از درون، یعنى این!


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 621984
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ