سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1-می گویند تو بی ادبی دکتر جان !! آنروز که حضرت علی(علیه السلام) فرمود : اگر متجاوز به بیت المالی را پیدا کنم آن را در بازارها می گردانم تا مردم بشناسند ! آیا علی مودب نبود ؟

?- می گویند تو خشن و بد اخلاقی !!! آیا زمانی که آقای موسوی از روی لیست بلند بالای ناسزاهایش می خواند و می خواند و تو نجیب و مهربان لبخندمی زدی و می گفتی :من به شما علاقه دارم آقای موسوی ولی فکر کنم اطلاعات شما غلط باشد ! این نشانه خشونت تو بود ؟ اگر خشونت این است دکتر جان من شیفته ی لبخند ها و بزرگواری های خشن تو هستم ! 

?- می گویند تو حرمت بزرگان نظام را نگه نداشته ای ! آیا علی علیه السلام در جنگ های ناکثین و قاسطین و مارقین حرمت بزرگان را زیر پا گذاشت ؟ آیا طلحه و زبیر بزرگان نبودند ؟آیا خداوند و حق و عدالت و مردم بزرگ تر اند یا ویژه خواری خواص ؟

?- میگویند تو خود محور و خود خواهی دکتر جان ! آیا کسی که ?? هزار تخریب وتهمت را تحمل کرده و مانند سربازی فداکار و شجاع رای ملت و رهبری را اجرا کرده و هرگز قانون را زیر پا نگذاشته و تمام زندگی اش را وقف اعتلای ایران کرده است . خود محور و خود خواه است ؟

?- می گویند تو ناموس مردم راگرو گرفتی ! ای وای برما ! انروز که حق زنان و دختران ایرانی با هوش و بااستعداد در گرفتن مناصب و پست ها ضایع می شدو خانم رهنورد بدون کنکور دکترا گرفت و سالها بر مسند ریاست نشست ، کسی حق فریاد نداشت و حقی هم به گرو نمی رفت! و امروز که دکتر حق را فریاد زد ، ناموس خوار شده است !؟؟ حضرت علی علیه السلام فرمود :بیت المال را بازمی گردانم اگر چه آن حق مهر زنانشان شده باشد . آیا حضرت علی علیه السلام ناموس مردم را گرو می گرفت !!؟ یا حق مردم را باز پس می گرفت ؟

?- آقای موسوی به هیچ سوالی جواب نداد! آقای موسوی بجز تهمت و ناسزا حرفی نزد!آقای موسوی فقط از منافع ویژه خواران دفاع کرد !

اما دکتر جان دربرابر همه ی این حرفها تو شدی دیکتاتور و خود خواه و خود محور و کم مانده بود بشوی محور شرارت !

آقای موسوی با هر کلمه اش به من اهانت کرد ! به رئیس جمهور من اهانت کرد و من به عنوان یک ایرانی او را نمی بخشم ! آقای موسوی گفت که با سیاست خارجی دکتر احمدی نژاد خوار و ذلیل شده ایم در حالی که من در این چهار سال با وجود دکتر عزت ملی را برای اولین بار درک کردم !

خدایا مرا در گروه مولای دکتر احمدی نژاد محشور بگردان ! رای من برای اوست همانطور که قلبم برای خوبان است !

رای من : حق نژاد . یک کلام !

برگرفته ازسایتهای حامی دکتر مردمی نژاد........


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :30
کل بازدید : 622518
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ