سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لو فیگارو: سخنان احمدی نژاد احتمال به خطر انداختن امنیت جانی وی را دارد

روزنامه لو فیگارو ضمن اشاره به سخنان قاطعانه "محمود احمدی نژاد" در مناظره انتخاباتی با "میر حسین موسوی"، نوشت: مناظره انتخاباتی بی نظیر احمدی نژاد با موسوی در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.


به گزارش سرویس بین الملل برنا، روزنامه فرانسوی زبان لو فیگارو طی گزارشی ضمن بی نظیر خواندن مناظره انتخاباتی دکتر "محمود احمدی نژاد" با "میر حسین موسوی" نوشت: مناظره انتخاباتی "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور ایران و "میر حسین موسوی" نامزد اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در طول تاریخ این کشور بی نظیر بوده و مطمئنا در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.
لو فیگارو با اشاره به سخنان قاطعانه دکتر "محمود احمدی نژاد" خطاب به اصلی ترین رقیب خود "میر حسین موسوی"، می افزاید: تا کنون 9 دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده و بارها نامزدها با یکدیگر مناظره کرده اند، ولی در هیچ یک از این مناظره ها یکی از نامزدهای انتخاباتی همچون "محمود احمدی نژاد" آشکارا و واضح صحبت نکرده بود.
این گزارش همچنین می افزاید: "محمود احمدی نژاد" چند تن از هواداران "میر حسین موسوی" رقیب اصلی خود را به بهره برداری شخصی از منابع ملی در دولت های گذشته محکوم کرده که از جمله این افراد معرفی شده پسران هاشمی رفسنجانی بودند.
این روزنامه در گزارش خود ضمن اشاره به این جمله دکتر محمود احمدی نژاد" که: "بنده در برابر یک کاندیدا نیستم بلکه در برابر یک مجموعه ای هستم که با محوریت آقای هاشمی رفسنجانی و همکاری آقای خاتمی علیه بنده حرکت کرده اند"، آورده است: سخنان "محمود احمدی نژاد" احتمال به خطر انداختن امنیت جانی وی را در بر خواهد داشت.

   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :30
کل بازدید : 622524
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ