سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگرفته از سایت برنا نیوز.....

کمی بیشتر در مورد رنگی ها بدانیم
بپا رنگی نشی!

امروز یک چیز می گویند فردا یک چیز دیگر و پس فردا ... امروز جلوی چشم میلیون ها آدم داشتن کابینه را تکذیب می کنند .فردا لیست هایشان را با اسامی عجیب و غریب می دهند بیرون ، در معنی شایسته سالاری باید تجدید نظر کرد . بد نیست نگاهی به سابقه افراد حاضر در لیست بیاندازید ! ساده زیستی شان را می کوبند توی سر دیگران ، آیا واقعا این طور است ؟بهتر است بدانند شما که این همه تفکرتان عوض شده : دیروز دولتی بودن شعار بود امروز خصوصی بودن ، دیروز انتقاد از دولت پروژه بود امروز کار خوب ! چطور انتظار دارند قبول کنیم همان طور که بیست سال پیش بوده اند امروز ساده زیست هستند ؟

باشگاه جوانی برنا/ وبلاگ نا گفته های من
سعی ما بر این است که "سبز ها" را بهتر بشناسیم !
در مورد این افراد باید به این موضوع توجه کرد که علاقه شان به رنگ سبز هیچ ربطی به این ندارد که آن ها عاشق طبیعت هستند ! خیلی از آن ها ممکن است تا قبل از عید از رنگ سبز متنفر بوده باشند .
آن ها وقتی می شنوند که کاندید محبوبشان می گوید : من پول نفت توی جیب هایم نیست ! گریه شان می گیرد و حتی ممکن است بگویند: کاش می مردم و این همه مظلومیت را نمی دیدم ! و اصلا توی ذهنشان نمی آید که این کاندیدای عزیز اگر توی جیب هایش پول نفت نیست دلیل نمی شود که توی جیب های رفقایش هم نباشد .
نکته : پول دو جور است پول نفت و پول بنزین .
امروز یک چیز می گویند فردا یک چیز دیگر و پس فردا ... امروز جلوی چشم میلیون ها آدم داشتن کابینه را تکذیب می کنند .فردا لیست هایشان را با اسامی عجیب و غریب می دهند بیرون ، در معنی شایسته سالاری باید تجدید نظر کرد . بد نیست نگاهی به سابقه افراد حاضر در لیست بیاندازید !!
ساده زیستی شان را می کوبند توی سر دیگران ، آیا واقعا این طور است ؟بهتر است بدانند شما که این همه تفکرتان عوض شده : دیروز دولتی بودن شعار بود امروز خصوصی بودن ، دیروز انتقاد از دولت پروژه بود امروز کار خوب ! چطور انتظار دارند قبول کنیم همان طور که بیست سال پیش بوده اند امروز ساده زیست هستند ؟
آن ها ادعا می کنند که ستاد ندارند ، ولی تعداد ستادهایشان رشدی نمایی داشته و بیشتر از تعداد نمایشگاه های اتومبیل توی هر شهر ستاد تبلیغاتی دارند، حالا تا رسیدن به شعار " هر ایرانی یک ستاد " جا برای دائر نمودن ستاد های جدید هست .
این روزها این دو کلمه را بیشتر از آن ها می شنوید : خط امام و راه امام . شک نکنید که بیشتر آن ها معنی این دو را نمی دانند و ازشان که بپرسی اول این که گیر می کنند اگر خواستند جواب بدهند می گویند که : راه امام خیلی خوب است و خط امام بهترین خط است . بهتر است بدانید که سبزها هیچ کدامشان از متن وصیت نامه سیاسی الهی امام خبر ندارند وگرنه به خودشان اجازه نمی دادند درباره فلسطین و لبنان این طور اظهار نظر کنند .
کاندیدای سبز هنوز به ریاست جمهوری نائل نشده به اندازه یک اتوبوس با خودش محافظ این ور و آن ور می برد ، وای به روزی که ...
آن ها ممکن است به تاسی از نامزد محبوبشان بی دلیل در هر ساعت شبانه روز احساس خطر کنند !
کاندیدای سبز به سوال هایی که در مورد رقیبش پرسیده می شود بهتر جواب می دهد تا سوال های مربوط به طرح !ها و برنامه ها ! یش .
آن ها بیشتر زمان تبلیغاتشان مشغول خراب کردن دیگران هستند می شود حدود نود درصد کل زمانشان . منتها همیشه می گویند که نامزد رقیب برنامه هایشان را دزدیده ! هیچ کس نمی گوید شما که توی این یک ساعت پنجاه و نه دقیقه فقط از احساس خطرتان حرف زدید وقت شد که برنامه ای هم بگویید ؟
آن ها علاقه وافری به نوشیدن چای دارند ! چون چای طلای سبز است .
همواره در مناظره ها خود را پیروز احساس می کنند ، و البته در اکثر موارد این موضوع درست است به این دلیل که آن ها از هر وسیله ای برای اثبات بی کفایتی کاندید شما و نه صحبت از لیاقت! کاندید خود ! استفاده خواهند کرد ! مثلا ممکن است حین مناظره که بحث به بن بست می رسد یکهو صحبت را به مدل موی شما کشانده و یا گرمی هوا را به کاندید شما نسبت داده و با پرت کردن حواس شما پیروز مناظره شوند گاهی هم شما برای حفظ جان خود مجبور به عقب نشینی خواهید شد .
سبز ها از صدا و سیما ناراضی اند ولی نمی دانند که صدا و سیما چقدر آن ها را دوست دارد . آن ها اصلا به این فکر نمی کنند که اگر صدا و سیما بخواهد می تواند با یک برنامه ده دقیقه ای تعداد آرای نامزد محبوبشان را به زیر صفر برساند کاملا قانونی و با گفتن حقایقی که به راستی کسی نمی داند .
مدام از دیگران کپی می کنند ، و برای این که کسی بهشان شک نکند می ایستند و انگشت اتهام به سوی رقیب نشانه می روند .
شک نکنید وقتی می گویند : "نامزد بی رسانه " و این می شود یک حقه برای مظلوم نمایی ! معنی "رسانه" را خوب نفهمیده اند . آن ها هنوز توی همان دهه ای زندگی می کنند که تلویزیون تازه وارد زندگی مردم شده بود !
هیچ کدام از سبز ها دلیل واقعی یکهو آمدن کاندیدایشان را نمی دانند . چون خود کاندیدایشان هم واقعا دلیل این را نمی داند !!
آن ها به گشت ارشاد گیر می دهند و کاندیدایشان شدیداللحن به این موضوع حمله می کند ، منتها ایشان حافظه اش ضعیف شده باید بهش یادآوری کرد : خودتان که آستین کوتاه پوشیدن را ممنوع کرده بودید !!!
آن ها آمار دیگران را زیر سوال می برند و انتظار دارند که آمار چپ و چول شان مورد قبول واقع شود . آن ها حتی می توانند جوری بانک جهانی را زیر سوال ببرند که هیچ کس شک نکند که راست !!! می گویند .
می گویند که از مظلوم نمایی بی زارند منتها خوب که نگاه بکنید فقط در پی جلب توجه و دلسوزی هستند . از علما مایه می گذارند که شکر خدا رسوا می شوند .
شعارهای تبلیغاتی شان کپی از دیگران است و تنها یک نوآوری مزخرف دارند و آن رنگی کردن مردم است کاری که به ندرت دیده می شود منتها قبلا هیتلر انجامش داده ! خنده دارترین کار ممکن آن هم وقتی رنگ سال هم بر حسب اتفاق سبز باشد!
آن ها از تورم حرف می زنند ولی نمی گویند که عامل اصلی این تورم رفقای عزیزتر از جان کاندیدایشان هستند .
هر مطلب چرت و بیهوده ای را هر جا که بخواهند می گویند ، هر ادا و اطوارو مسخره بازی که بخواهند توی شهر در می آورند ، تخریب می کنند ، تهمت می زنند ، دروغ می بافند ، غیبت می کنند ، بهتان می زنند ، مسخره می کنند و .... آن وقت می گویند آزادی بیان نداریم ، امنیت نداریم . شک نکنید معنی این واژه را هم نمی دانند یادتان باشد این ها همان هایی هستند که دوازده سال پیش که کلمه "آزادی " راشنیدند بی اختیار از حال رفتند .
فیلم های منتسب به خودشان را پروژه می نامند منتها فیلم های رقیب را در کمال صحت قبول می کنند و روی آن مانور می دهند .
با احساس خطر های بی جا جامعه را به آشوب می کشند و خودشان را ناجی می پندارند و دوست دارند همه احساس ! هایشان را باور کنند.
محور شرارت بودن را عزت می دانند و حس می کنند این که شیراک بایستد و یکی یک کیلومتر را برای رسیدن به او بپیماید مایه عظمت فرد و عزت جامعه است ، اگر از آن ها بپرسید آیا با فرش قرمزهایی که می گویید روسای کشورها برایتان پهن می کرده اند ، عکسی دارید جوابی ندارند بدهند .
فیلم هایی می سازند هندی ! یک بار هم ارزش دیدن ندارد چه برسد بخواهی دو بار ببینی ! همه دارند نقش بازی می کنند حتی کاندیدایشان . آن ها معنی فیلم را خوب می فهمند .
تا دیروز مجیدی را متهم می کردند که چون توی فیلم هایش فقر را به تصویر می کشد همه حتی آن ور آبی ها عاشق شان می شوند . امروز مجیدی برایشان می شود : استیون اسپیلبرگ . به راستی سراغ خوب کسی رفته اند ، این یک سیاست عالی ست .
احتمال رای آوردنشان را پایین می دانند برای همین از الان صحت انتخابات را زیر سوال برده اند . شرم بر آ ن هایی که هر وقت منافعشان به خطر می افتد دنیا را ویران می کنند .
آیا کسی این جا می داند انقلاب مخملی یعنی چه ؟ سقوط حاکمیت یعنی چه ؟ قتل های زنجیره ای به شیوه ای جدید یعنی چه ؟ باور کنید صدا و سیما عاشق شماست و عاشق آن هایی که نیمه دیگر جام زهر ی که به امام دادند توی دستشان است و پشت سبز ها ایستاده اند .
انتظار معجزه داشتن در این روزها چه حس غریبی ست ...
سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد یافت مگر ....

   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 621989
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ