سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درابتدا لازم میدانم ازهمه دوستان وهمراهان بخاطرغیبت بیش از حد عذر خواهی کنم .......

سفرنامه ای را شروع کردم وناتمام رهایش کردم......

اما آنچه باعث شد دوباره فعال شوم.......

بقول استادطاهرزاده عزیز :بادیدن صحنه نبردی نابرابر نمیتوان نشست وفقط نظاره گربود،این دیگر یک صحنه سیاسی نیست ،یک هجوم نابرابر وناجوانمردانه،یک هجمه سنگین غیراخلاقی است.......

پس،بسم الله......

1-فرزاد جمشیدی طی نشست نخبگان که با حضور احمدی نژاد در جمع هزاران تن از نخبگان گروه‌های مختلف علمی و شمار زیادی از دانشگاهیان در محل سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد خطاب به مخالفان دولت به کنایه گفت که به دلایلی مانند مردمی بودن احمدی نژاد و دیدار وی با روستانشینان و برگزاری مراسم عروسی ساده برای فرزندش به او رای نخواهد داد......

2-رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی ضمن تأیید کمک‌های مالی جاسبی و فرزندان هاشمی رفسنجانی به ستاد وی، حمایت گروه‌های لبیرال و بهایی از موسوی را رد نکرد و گفت همه در اظهارنظر آزادند.......

3-خبرگزاری فارس: حامیان محمود احمدی‌نژاد ریاست‌جمهوری ایران بعد از اتمام تجمع خود در مقابل سازمان صدا و سیما، به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به سمت حرم مطهر حرکت کردند..........

4-خبرگزاری فارس: دانشجویان حامی احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف کشور در واکنش به پیروزی احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی با موسوی، با سردادن فریادهای الله اکبر به خیابان‌ها آمدند......

5-خبرگزاری فارس: در پی انجام مناظره تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی جمع کثیری از هواداران احمدی‌نژاد در اطراف سازمان صدا و سیما تجمع کرده و با شعارهای چون «احمدی، احمدی؛ حمایتت می‌کنیم»، احمدی‌نژاد را پیروز این رقابت رودررو دانستند........

6-خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد ریاست‌جمهوری ایران بعد از اتمام مناظره با موسوی در جمع دانشجویان حامی خود در مقابل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد........

7-خبرگزاری فارس: تعدادی از هواداران میرحسین موسوی با تجمع در مقابل سازمان صدا و سیما ، قصد ایجاد تنش داشتند که با ناکامی مواجه شدند.....

8-خبرگزاری فارس: دانشجویان حامی محمود احمدی‌نژاد برای حمایت از رئیس جمهور ایران اسلامی پس از انجام مناظره وی با میرحسین موسوی در مقابل درب سازمان صدا و سیما به استقبال وی رفتند......

9-خبرگزاری فارس: حامیان احمدی‌نژاد در پی ارائه استدلال‌های منطقی از سوی وی در مناظره با موسوی با فریاد‌های الله اکبر خود از رئیس جمهور حمایت کردند.......

برای مشاهده متن کامل خبرها به ادامه مطلب بروید.......

جمشیدی در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: بعد از پایان برنامه دیدار نخبگان با رییس جمهوری مورد آماج حمله انتقادات رسانه‌ها و روزنامه‌های چپی قرار گرفته‌ام که چرا مجری‌ای که یادش با خاطرات برنامه سحرگاه ماه مبارک رمضان عجین شده، از رییس جمهوری کشورش حمایت می‌کند. 

 

مجری و نویسنده برنامه "ماه خدا" با اشاره به توهین‌ها و اهانت‌های مخالفان دولت در همایش 12 هزار نفری دوم خرداد افزود: آنچه تعجب‌برانگیز است سکوت این رسانه‌ها در بروز چنین وقایع تاسف برانگیز و توهین نسبت به منتخب مردم و مقامی است که حکم ریاست جمهوری خود را از رهبر کشور دریافت کرده است.


وی ادامه داد: به‌راحتی اتهام می‌زنند که اجرای برنامه مناسبتی ماه مبارک رمضان و معنویت سحرگاهان با دریافت رشوه و قبول پست ومقام منافات دارد؛ اما آنچه که من در این برنامه به بداهه اعلام کردم کاملا مستند و بر اساس باورهای حقیقی یک هموطن ایرانی است.


فرزاد جمشیدی طی نشست نخبگان که با حضور احمدی نژاد در جمع هزاران تن از نخبگان گروه‌های مختلف علمی و شمار زیادی از دانشگاهیان در محل سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد خطاب به مخالفان دولت به کنایه گفت که به دلایلی مانند مردمی بودن احمدی نژاد و دیدار وی با روستانشینان و برگزاری مراسم عروسی ساده برای فرزندش به او رای نخواهد داد.


مجری این برنامه همچنین در انتقاد به استفاده ابزاری از رنگ سبز توسط یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم، شعری را با مضمون "سیدی تنها به رنگ سبز نیست، هیچ دانی مادر سادات کیست؟/ طالب سبزم نه آن سبز ریا، سبز هم بازیچه شد،‌ مهدی بیا" قرائت کرد که با تشویق ممتد افراد حاضر در سالن مواجه شد.


فرزاد جمشیدی به بیان طنز یادآور افزود: نکته آخر این که هیچگاه از محمود احمدی نژاد نخواهم گذشت که وامی که می‌بایست به برج ساز تعلق می‏گرفت به کشاورزان و مردم درمانده داد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی ضمن تأیید کمک‌های مالی جاسبی و فرزندان هاشمی رفسنجانی به 

ستاد وی، حمایت گروه‌های لبیرال و بهایی از موسوی را رد نکرد و گفت همه در اظهارنظر آزادند.

  قربان بهزادیان‌‍ نژاد در گفتگو با سایت طرفداران مردمی میرحسین؛ انتخاب 10، به بیان نکات قابل توجهی پرداخته است.

 

آقای بهزادیان نژاد وضعیت انتخابات را چگونه می بینید؟

وضعیت انتخابات بسیار امیدوار کننده است به حمدالله وضعیت مهندس موسوی روزبه روز بهتر می شود. موج فزراینده اجتماعی که در انتظارش بودیم شروع شده و اگر وضع در همین حالت امروز باقی بماند 100 در صد ما پیروز انتخابات هستیم. از سوی دیگر رقیب اصلی نیز در انفعال کامل به سر می برد و احتمال موج سازی آنها بسیارکم شده است.

 

در بین افکار عمومی و برخی رسانه ها بعضا ابهاماتی پیرامون منابع ملی ستاد مهندس هست. مثلاً اینکه این هزینه ها از کجا تامین می شود؟ یک‌بار برای همیشه به این موارد پاسخ دهید؟

ببینید! عمده هزینه ستاد مردمی است.

 

آیا احزاب و گروههایی که حامی هستند کمک مالی هم می کنند میزان آن چقدر است؟

میزان کل این کمک ها را دقیقاً در ذهن ندارم اما به 10 میلیارد تومان نمی رسد.

 

در خبرها امده بود که گویا بیشتر از این رقم هاست؟

نه این اخبار کذب است هزینه ها به 10 میلیارد هم نمی رسد.

 

در برخی اخبار که منتشر شده امده بود که آقای جاسبی هم کمک هایی داشته؟

بله.

 

می شود میزان آن را ذکر کنید؟

دقیقاً یادم نیست ولی کمتراز 2 میلیارد تومان بود.

 

آقای جاسبی این پول را از کدام محل تامین کرده؟

نمی دانم از کجا تأمین شده اما ایشان حامی میرحسین هستند و ما به منابع مالی حامیان کاری نداریم.

 

شایعه 5 هزار لپ تاپ اهدایی آقای جاسبی چیست؟

این هم در قالب همان کمک های ایشان هستند که البته رقم آن کمتر از 5000 است.

 

فرزندان آقای هاشمی چطور؟ ایشان در چه سطحی فعال هستند؟

فرزندان ایشان هم در ستاد فعال هستند و کمک مالی هم می کنند. خب! بالاخره آنها هم فکر مهندس هستند البته کمک مالی شان خیلی زیاد نیست بیشتر امکانات لجستیکی ستادها را تامین می کنند.

 

گفته می شود جامعه بهاییت هم از میرحسین حمایت کرده؟

بالاخره آنها هم گروهی هستند و حق اظهار نظر هم دارند.

 

به نظر می رسد جبهه ای از جریانات مختلف اعم از لیبرال و ملی گرا و بعضا برخی دشمنان نظام در حمایت از میرحسین شکل گرفته؟

ببینید من اسم جبهه روی آن نمی گذارم، گروه‌های مختلفی هستند ولی جبهه نیستند. بالاخره گروههای مختلف حمایت می کنند و ما این حمایتها را رد نمی کنیم.

 

بعضی معتقدند روشهای تبلیغاتی شما پوپولیستی است؟ یعنی از همان روشهای احمدی نژاد استفاده می کنید؟

بالاخره این روش تبلیغاتی در دنیا مرسوم است هرجا لازم باشد منعی برای استفاده وجود ندارد.

 

آیا استفاده از رنگ سبز معنای استفاده ابزاری از باورهای مردم نیست؟

نه خیر بالاخره سبز یک نماد است. نماد سیادت میرحسین و راه سبزی است که ما در پیش داریم.

 

مخالفین در برخی رسانه هایشان بارها ادعا کرده اند که این رنگ سبز زمینه برای انقلاب رنگین است؟

ممکن است حرکات ما نتیج و تغییرات بنیادین داشته باشد اما هرگز اسمش انقلاب رنگین نیست.

 

مخالفین مهندس موسوی مدعی اند که ایشان به همه گروههای مخالف احمدی نژاد وعده داده و به نوعی شرکت سهامی در دولت آینده اش راه انداخته؟

باید توجه داشت چیزی که باعث شد این اتفاق بیفتد، احسای خطری بود که همه منتقدان دولت داشتند، ما هم می دانستیم که تنها نمی توانیم کاری بکنیم ناگزیر از تشکیل یک جبهه از منتقدین بودیم و هرکس در این جبهه کاری خواهد کرد که البته منافاتی با روشهای دموکراتیک ندارد.

 

به عنوان آخرین سؤال اخیراً برخی مدعی شده اند که در دوره نخست وزیری میرحسین، رقم بالایی به جنبش‌های آزادیبخش کمک می شده. آیا درست است؟

البته این سیاست نظام بود همان موقع هم مهندس موسوی موافق این حرکات نبود که البته باید طبق سیاست نظام حرکت می کردند.

با تشکر از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید.

بعد از اتمام مناظره با موسوی صورت گرفت؛
استقبال هزاران نفری دانشجویان از احمدی‌نژاد در مقابل صدا و سیما

خبرگزاری فارس: دانشجویان حامی محمود احمدی‌نژاد برای حمایت از رئیس جمهور ایران اسلامی پس از انجام مناظره وی با میرحسین موسوی در مقابل درب سازمان صدا و سیما به استقبال وی رفتند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان حامی احمدی‌نژاد برای حمایت از رئیس جمهور ایران اسلامی با تجمع در مقابل درب سازمان صدا و سیما با شعار «حاج محمود احمدی جوابشو خوب دادی»، « محمود احمدی‌نژاد، ریشه‌کن ظلم و فساد»، «مالک اشتر علی، تو انتخاب اولی» به استقبال از رئیس‌جمهور رفتند.
لازم به ذکر است پس از استقبال از رئیس جمهور در مقابل درب اصلی صدا و سیما به شکرانه این پیروزی بزرگ زیارت عاشورا خوانده خواهد شد.

بعد از اتمام مناظره با موسوی؛
احمدی‌نژاد به جمع دانشجویان حامی خود پیوست

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد ریاست‌جمهوری ایران بعد از اتمام مناظره با موسوی در جمع دانشجویان حامی خود در مقابل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد ریاست‌جمهوری ایران بعد از اتمام مناظره با موسوی با هدف پاسخگویی به احساسات هواداران خود، در جمع دانشجویان که مقابل سازمان صدا و سیما تجمع کرده‌اند، حاضر شد.
بر اساس این گزارش، دانشجویان حامی احمدی‌نژاد که از پیروزی وی در مناظره با موسوی به شعف آمده‌اند، فریادهای «الله اکبر»، «مناظره به پا شد، موسوی کله‌پا شد»، «احمدی احمدی حمایتت می‌کنیم»، «ریشه کن ظلم و فساد، محمود احمدی‌نژاد» و ... به ابراز احساسات می‌پردازند.

دانشجویان حامی احمدی‌نژاد با فریاد الله‌اکبر به خیابان‌ها آمدند

خبرگزاری فارس: دانشجویان حامی احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف کشور در واکنش به پیروزی احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی با موسوی، با سردادن فریادهای الله اکبر به خیابان‌ها آمدند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان و اقشار مختلف مردم حامی احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف کشور من‌جمله شهرهای مشهد، رشت، همدان، ساری، قم، ارومیه، تبریز و ... پس از پایان مناظره تلویزیونی احمدی‌‌نژاد و موسوی، با فریادهای الله‌اکبر به خیابان‌ها آمده و به ابراز احساسات پرداختند.
این دانشجویان و اقشار مردم با در دست‌ داشتن پرچم‌های سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران، شعارهای «احمدی‌، احمدی، حمایتت می‌کنیم»، «سلام بر موسوی، رأی ما احمدی‌»، «محمود احمدی‌نژاد، افشاگر ظلم و فساد»، «فقر و فساد و تبعیض، حمدی‌نژاد به پا خیز»، «مرگ بر غارتگر بیت‌المال»، «احمدی خط امام، بر تو درود، بر تو سلام»، «مرگ بر مرفهین بی‌درد» و ... به ابراز احساسات می‌پردازند.

پس از برگزاری مناظره
حامیان احمدی‌نژاد با فریادهای الله اکبر از او استقبال کردند

خبرگزاری فارس: حامیان احمدی‌نژاد در پی ارائه استدلال‌های منطقی از سوی وی در مناظره با موسوی با فریاد‌های الله اکبر خود از رئیس جمهور حمایت کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حامیان رئیس جمهور که در پی برگزاری مناظره انتخاباتی احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی در مقابل سازمان صدا و سیما تجمع کرده‌ بودند، در پی ارائه استدلال‌های احمدی‌نژاد در این مناظره، با سر دادن فریاد‌های الله‌اکبر حمایت خود را از رئیس‌جمهور ایران اسلامی اعلام کردند.
بنابراین گزارش، حامیان موسوی بعد از گذشت حدود یک ساعت از مناظره انتخاباتی این دو کاندیدا پراکنده شده و از محل اولیه این تجمع عقب‌نشینی کردند.

ناکامی هواداران موسوی در ایجاد تنش مقابل سازمان صداوسیما

خبرگزاری فارس: تعدادی از هواداران میرحسین موسوی با تجمع در مقابل سازمان صدا و سیما ، قصد ایجاد تنش داشتند که با ناکامی مواجه شدند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هواداران میرحسین موسوی که به دلیل حضور کاندیدای خود در سازمان صدا و سیما و مناظره وی با محمود احمدی‌نژاد در مقابل درب این سازمان تجمع کرده بودند، با ایجاد هیاهو و اغشاش سعی در ایجاد درگیری با هواداران احمدی‌نژاد داشتند که با درایت نیروی انتظامی و آرامش هوادارن احمدی‌نژاد، تلاش‌های آنان ناکام ماند.

حاشیه‌‌های حضور حامیان احمدی‌نژاد مقابل صدا و سیما

خبرگزاری فارس: در پی انجام مناظره تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی جمع کثیری از هواداران احمدی‌نژاد در اطراف سازمان صدا و سیما تجمع کرده و با شعارهای چون «احمدی، احمدی؛ حمایتت می‌کنیم»، احمدی‌نژاد را پیروز این رقابت رودررو دانستند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی انجام مناظره تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری جمع کثیری از هواداران احمدی‌نژاد در اطراف سازمان صدا و سیما تجمع کرده و با شعار های چون «احمدی، احمدی؛ حمایتت می‌کنیم» و « مناظره به پا شد موسوی کله پا شد»، احمدی نژاد را پیروز این رقابت رودررو دانستند.
خودروها و موتور سواران بسیاری که در این مسیر در حال حرکت هستند نیز حمایت خود را از این کاندیدای انتخابات با شادی و فریاد اعلام می‌کنند.
برخی افراد نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشتند که تاکنون پای صندوق رای نرفته‌اند اما اکنون به خاطر افشای مافیای قدرت و ثروت از سوی احمدی‌نژاد، قطعا به وی رای خواهند داد.
حامیان احمدی‌نژاد همچنین همصدا با هم "کجایید ای شهیدان خدایی " را سر دادند و از خیابان ولی عصر(عج) مقابل صدا و سیما به سمت میدان ونک حرکت می‌کنند.
مسیر پارک وی به سمت شمال کاملا مسدود شده بود که بازگشایی شد اما ترافیک سنگینی در خیابان ولی عصر در روبروی صدا و سیما وجود دارد و احتمال دارد احمدی نژاد در جمع حامیان خود در مقابل صدا و سیما سخنرانی کند.

بعد از پایان تجمع مقابل صداوسیما؛
حامیان احمدی‌نژاد برای تجدید میثاق به سمت حرم امام خمینی(ره) حرکت کردند

خبرگزاری فارس: حامیان محمود احمدی‌نژاد ریاست‌جمهوری ایران بعد از اتمام تجمع خود در مقابل سازمان صدا و سیما، به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به سمت حرم مطهر حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، این دانشجویان که به دلیل برگزاری مناظره محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی مقابل درب سازمان صدا و سیما تجمع کرده و پس از پیروزی احمدی‌نژاد با فریادهای الله‌اکبر به ابراز احساسات می‌پرداختند، بعد از حضور رئیس‌جمهور در جمع خود، با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر حرکت کردند.

   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 622407
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ