سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روِز جمعه هم‌زمان با برگزاری نمازجمعه شهر مقدس قم، یک طومار 30 متری در اعتراض به اعمال حرام محمد خاتمی به امضاء نمازگزاران و زائران رسید. در این طومار با هشدار نسبت به خطر ورود افراد سست عنصر و منحرف در کسوت مقدس روحانیت، بر بروز حساسیت ویژه در مقابل انحرافات و مفاسدی که دامنه آن حیثیت اسلام و مسلمین را تهدید می‌کند، تأکید شده است.

طومار 30 متری نمازگزاران جمعه قم در اعتراض به خاتمی

روِز جمعه هم‌زمان با برگزاری نمازجمعه شهر مقدس قم، یک طومار 30 متری در اعتراض به اعمال حرام محمد خاتمی به امضاء نمازگزاران و زائران رسید.

در این طومار که با جمله‌ای از امام راحل رحمة الله علیه مبنی بر این‌که "صدمه‌ای که اسلام از آخوند‌های فاسد می‌خورد از محمدرضا (شاه ملعون) نمی‌خورد"، آغاز شده، می‌افزاید: جایگاه با عظمت روحانیت شیعه همواره در طول تاریخ هزار ساله خود از طرف دشمنان اسلام، مورد تهاجم و تخریب قرار داشته است اما آن چنان که برخی افراد نالایق از درون این نهاد مقدس در تضعیف و تخریب آن موثر بوده‌اند هیچ دشمنی از بیرون نتوانسته به شأن و موقعیت بالای علمای اسلام ضربه وارد کند.

در ادامه این طومار با هشدار نسبت به خطر ورود افراد سست عنصر و منحرف در کسوت مقدس روحانیت، بر بروز حساسیت ویژه در مقابل انحرافات و مفاسدی که دامنه آن حیثیت اسلام و مسلمین را تهدید می‌کند، تأکید شده است.

امضاکنندگان این طومار با انتقاد شدید از دست دادن خاتمی در لباس روحانیت، با زنان و دختران ایتالیایی و نشستن تنگاتنگ و زننده با گزارشگر تلویزیونی، این رفتارهای خلاف شرع را در ادامه تفکرات ضددینی، القاء تردید در ولایت مطلقه امیر مومنان علی علیه اسلام و ترویج پلورالیـسم دینی دانسته و آن را قابل اغماض  و مسامحه ندانسته‌اند.

امضاکنندگان همچنین با تأکید بر ضرورت جلوگیری مسؤولین از انجام سفرهایی که حاصلی جز تضییع بیت‌المال و کسر شأن و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد، خواستار اقدام قاطع و سریع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادگاه ویژه روحانیت و ممانعت از گسترش چنین بدعت‌ها و انحرافاتی شده‌اند.

طومار مذکور با گذشت دقایقی از نماز جمعه قم، آماده امضاء نمازگزاران و زائران گردید و در پایان نماز نیز، به دلیل استقبال اقشار مختلف طلاب، فضلا و مردم قم، بر تعداد امضاها افزوده شد. همچنین تلاش برخی نیروهای امنیتی برای جلوگیری از امضاء طومار و متفرق کردن امضاکنندگان، بی‌نتیجه ماند.


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :30
کل بازدید : 622531
کل یاداشته ها : 114


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ